Grupul media Huffington Post își va lansa, la vară, propria televiziune online, care va difuza zilnic programe pe parcursul a 12 ore, a anunțat co-fondatoarea HuffPost Arianna Huffington, alături de CEO-ul AOL Tim Armstrong și șeful viitoarei rețele de televiziune, Roy Sekoff. Cei trei au oferit, marți, reporterilor prezenți la New York, și o mică demonstrație a ceea ce va însemna televiziunea Huffington Post și au promis că aceasta este o idee care va schimba regulile jocurilor în media.
”Rețeaua de televiziune va fi construită în jurul unor segmente care evidențiază cele mai importante și atrăgătoare informații ale momentului, iar pornind de la acestea se vor stabili puncte de pornire pentru conversații, comentarii și distracție. Aceste segmente vor fi cât de lungi sau cât de scurte e nevoie. Nu vom fi lilmitați de constrângerile temporale ale unei televiziuni obișnuite”, scrie redacția Huffington într-un post de pe blog, citat de TheWrap.com.
Peste 100 de angajați vor lucra la acest proiect, unii stabiliți la New York, iar alții la Los Angeles. Până în 2013 HuffPost se așteaptă să aibă 16 ore de program tv zilnic.
Utilizatorii internetului vor putea urmări noua televiziune de pe mai multe platforme, printre care laptop-ul personal, tableta sau telefonul inteligent. Mai mult, în curând, televiziunea HuffPost va fi disponibilă și pe alte dispozitive ca Playstation and Roku.
”Oamenii nu mai sunt interesați de discuții la care nu pot lua parte, vor să facă parte din conversații. Și o mare parte din streaming-ul rețelei HuffPost va ajuta la facilitarea acestor conversații. De aceea unul ditre motto-urile noastre este: Conversațiile Încep Aici”, se mai arată în postarea de pe blogul HuffPost.
HuffingtonPost nu este singurul reprezentant important al mass-media care își îndreaptă atenția către streaming-ul video online. Wall Street Journal și Reuters sunt alte două nume grele care își doresc o asemenea televiziune, și chiar au început să facă investiții în acest sens.
HuffPost are o audiență de 36.2 milioane vizitatori unici lunar și șase milioane de comentarii la articolele sale adunate într-o singură lună.