Instagram a început să testeze reclame peste care nu mai poți să treci printr-un swipe. Platforma de socializare permite în prezent oamenilor să treacă sau se deruleze reclamele care apar în fluxul său principal de imagini și videoclipuri, atât în Stories, cât și în Reels, scrie BBC.
Imaginile care vor apărea în online vor avea și un cronometru, care numără până la zero înainte ca aplicația să poată fi utilizată normal.
„Uneori este posibil să vedeți o reclamă înainte de a putea continua să navigați”, transmite Instagram utilizatorilor care dau clic pentru a afla mai multe informații.
Platforma de socializare a confirmat pentru sursa citată anterior că este în curs de desfășurare un test.
„Întotdeauna testăm formate care pot aduce valoare pentru clienții de publicitate”, au transmis reprezentanții Instagram într-o declarație.
Nu de mult, Meta a spus că „experimentează mereu noi produse și soluții publicitare, în conformitate cu evoluția tendințelor consumatorilor și a nevoilor de afaceri”.
„Pare o mișcare agresivă și insistentă pentru a câștiga mai mulți dolari publicitari pentru Meta”, a scris o persoană de pe Threads.
„Pur și simplu nu vom mai derula”, a declarat un utilizator X.
Instagram a anunțat la începutul lunii aprilie că vrea să reducă interacțiunile între copii și escrocii de pe platformă prin introducerea unor noi instrumente,, după ce numărul cazurilor în care prădătorii sexuali îi conving pe tineri să le trimită poze nud și îi amenință că le vor publica dacă nu le trimit bani a crescut alarmant.