Românii caută cel mai des pe Google „cât costă o casă?”, potrivit studiului care a pornit de la întrebarea „Cât costă?”, informează Digi 24.
În Bulgaria, Ungaria şi Ucraina, întrebarea cel mai des întâlnită pe Google este „Cât costă o prostituată?”. Germanii sunt interesați de întrebarea- „cât costă un BMW?”.
Iar principalul lucru care pare să-i frământe pe ruşi în zilele noastre este „Cât costă să înveţi să conduci un MIG?”.
Pe de altă parte, în Grecia cel mai căutat cuvânt este „nuntă”. Cum mergem spre Vest, nu întâlnim decât rareori surprize. Termenul cel mai căutat în Italia este „Ferrari”, iar în Franţa „croissant”. În Germania este „BMW”, iar în Elveţia „Rolex”.
Irlandezii sunt interesaţi de cât costă o „înmormântare”. „Cămilă” este cel mai căutat cuvânt de către egipteni, israelieni, saudiţi şi afgani.
Pe de altă parte, „vaca” este în India nu numai animalul cel mai venerat, ci şi cel mai căutat în Google.
Chinezii par a fi obsedaţi de telefoanele inteligente iPhone, sud-coreenii de „chirurgia plastică”, iar în Japonia, oamenii caută cât costă un „pepene”.