Vești bune pentru plătitorii de taxe și impozite. ANAF a anunțat lansarea serviciului digital CHAT

Vești bune pentru plătitorii de taxe și impozite. ANAF a anunțat lansarea serviciului digital CHAT
Foto: PIxabay

După ani de zile în care românii se plâng de incapacitatea statului român de a se adapta la noile tehnologii, ANAF vine cu o veste bună. Fiscul a anunțat lansarea CHAT, un nou serviciu pentru contribuabilii care doresc să comunice mult mai rapid cu personalul care se ocupă de gestionarea portalului.

Astfel, oamenii pot primi ajutor pentru a utiliza serviciile disponibile pe portalul instituției.

Unde va fi disponibil CHAT, noul serviciu online de la ANAF

Serviciul online va fi lansat pe data de 22 noiembrie 2021. Acesta va fi disponibil la adresa: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/call_center. Până la finalul anului, va fi în fază de testare.

„Prin intermediul serviciului de CHAT contribuabilii pot beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF”, a transmis ANAF printr-un comunicat de presă.

ANAF a anunțat planuri mari. Rămâne de văzut dacă le vor și implimenta. Potrivit instituției, „viziunea Agenției Naționale de Administrare Fiscală este aceea de a deveni o administrație inovatoare și eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi și adaptate diferitelor categorii de contribuabili și care să faciliteze conformarea fiscală voluntară”.

Tags:
Ultima oră