Ana Morodan, decizie radicală. Motivul pentru care nu mai apare la Masked Singer și ce sume fabuloase câștigă din online

Ana Morodan, decizie radicală. Motivul pentru care nu mai apare la Masked Singer și ce sume fabuloase câștigă din online
Foto: Facebook / Ana Morodan

Ana Morodan, una dintre cele mai cunoscute prezențe din mediul online a apărut în primul sezon Masked Singer, din poziția de detectiv. Contesa digitală nu a mai semnat pentru încă un sezon cu Pro TV, iar motivul să fi fost chiar afacerile personale.

Primul sezon de Masked Singer România i-a avut în juriu pe Ana Morodan, Horia Brenciu, Inna și Codin Maticiuc. Contesa Digitală și Maticiuc nu au mai continuat contractul cu stația din Pache Protopopescu, în timp ce Inna și Horia Brencu pot fi văzuți și în aceast sezon în echipa de detectivi de la Pro TV.

View this post on Instagram

A post shared by Ana Morodan (@anamorodan)

De ce nu a mai apărut Ana Morodan la Masked singer

Contesa Digitală a renunțat la contract din motive pe care le-ar fi prezentat chiar pe Instagram. Vedeta din online a povestit că nu a mai avut timp să s eocupe de proiectele personale și de afaceri, iar astfel s-a pus problema ca Morodan să nu mai participe la noul sezon.

Nu aș mai fi vrut să particip la Masked Singer. Nu era o afacere bună. Aș fi amânat prea mult lansarea unui nou e-commerce fiind ocupată cu filmările. Deci, nu!”, a spus ea pe Insgtaram, în trecut.

Ce sume câștigă Ana Morodan din online și câți bani face într-o lună

Având în vedere că proiectele și afacerile persoanel au fost prioritare emisiunii de la Pro TV, mulți curioși s-au întrebat câți bani face Ana Morodan în mediul online.

În 2019, vedeta a acordat un interviu reviztei Biz, unde a vorbit despre viața de influencer și banii pe care îi încasează din afacerile online.

„În medie, în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală.

Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: qua­lity content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content, deci și rezultate consistente pentru clienții mei.

Dacă mă raportez la ultimele luni, câștigurile din influencing au scăzut la 40% din veniturile mele pentru că au crescut mult extensiile de marcă: brandul de fashion, apariții TV, evenimentele, conferințele unde am fost speaker, consultanță.

Dacă îmi ies planurile așa cum vreau eu, zona de influencing în următorii doi ani va reprezenta doar maximum 15% din veniturile mele. Endorsingul va continua să existe în viața mea”, a declarat ea, în 2019, pentru revistabiz.ro.

View this post on Instagram

A post shared by Ana Morodan (@anamorodan)

Urmăriți B1TV.ro și pe