Daniel Cadariu (PNL), ministrul Turismului, a declarat, luni, că nu s-a finalizat o achiziţie publică pentru proiectul de promovare a României prin intermediul influencerilor deoarece nu s-a prezentat nimeni nici la a treia încercare.
„Din păcate, nu au avut nicio influenţă pentru că suntem la a treia încercare de achiziţie publică pentru influenceri. Nu s-au prezentat”, a declarat Daniel Cadariu la Prima News TV, potrivit News.ro.
Ministrul a spus că în cadrul procedurii se caută o agenţie de publicitate specializată, împreună cu care să se facă propuneri.
Circa 200.000 de euro sunt puse la bătaie dar degeaba: „Nu s-a putut finaliza o achiziţie publică, suntem la a trei încercare, din păcate”.
Cadariu crede că e posibil ca oferta să fie prea mică: „Noi anul acesta am avut pentru marketing şi promovare 15 milioane de lei, ne-am propus pentru anul viitor 30 de milioane de lei, dacă sunt de acord cei de la Finanţe, să putem mări aceste sume”.
Amintim că Ministerul Turismului și-a propus să apeleze la influenceri pentru a promova România ca destinație turistică. Perioada de derulare a campaniei a fost deja depășită – septembrie – octombrie 2022.