Stadioanele Steaua, Rapid și Arcul de Triumf, pe ultima sută. Cum arată noile arene. În Ghencea s-a montat gazonul (GALERIE FOTO)

Stadionul Steaua, Ghencea

Stadioanele Steaua, Rapid și Arcul de Triumf sunt în grafic. Compania Națională de Investiții (CNI) a postat noi fotografii cu arenele incluse în planul pentru Europeanul de Fotbal.

Steaua și Arcul de Triumf sunt aproape gata. Șanse mari sunt și pentru Rapid, să fie finalizat până la EURO. Arenele vor servi drept baze de antrenament pentru echipele naționale care vor juca la București în 2021, în cadrul competiției continentale.

Stadionul din Ghencea va avea 31.254 de locuri și reprezintă o investiție de 264,4 milioane de lei (54 de milioane de euro). Stadionul Rapid va avea 14.050 de locuri, o investiție de 123,7 milioane de lei (25 de milioane de euro), iar Arcul de Triumf va avea 8.100 de locuri, un proiect în valoare de 98,9 milioane de lei (20 de milioane de euro).

Bucureștiul, gazdă pentru 4 meciuri la EURO

Arena Națională va găzdui 3 partide din grupa C a competiției și un meci din optimi. Inițial, meciul de deschidere era planificat pe Stadionul Olimpic din Roma. România a primit în 2014 dreptul de a organiza cele 4 partide.

În total, 12 orașe vor găzdui turneul:Roma, Londra, Bilbao, Munchen, Dublin, Amsterdam, București, Sankt Petersburg, Glasgow, Budapesta, Copenhaga și Baku.

Linia de tren Otopeni – Gara de Nord, gata până la EURO

În acest moment, linia de cale ferată Gara de Nord – Aeroportul Otopeni este finalizată în proporție de 97%, informează CFR Infrastructură.

„În mod sigur va fi gata până la Campionatul European. În acest moment nu avem o dată estimativă. Mai sunt aspecte de analizat din punct de vedere tehnic, din punct de vedere al circulației. Toate aceste lucruri se analizează atât cu constructorul, pe parte de proiect, dar și cu operatorii care vor asigura serviciul de transport public de călători pe linia respectivă. Vom anunța în perioada următoare când se poate circula, în ce condiții, cu ce operatori”, a declarat Oana Brânzan, purtător de cuvânt al CFR Infrastructură, pentru B1.ro.

Calea ferată va avea o lungime de doar 2,95 km. Este un proiectîn valoare de 398,1 milioane de lei, sumă ce reprezintăfonduri europene nerambursabile.