Dacia a anunțat că lansează în țară o versiune de serie Duster Pick-Up ce are o benă de 1,65 metri lungime, sarcină utilă de până la 500 kg și motor dCi de 115 CP.
Grupul Renault a dat lovitura pe piața auto în acest an cu un nou model produs de către constructorul de la Mioveni. Astfel,modelul Dacia Duster Pick-up a fost lansat și poate fi comandat deja începând de joi. Prețul este de 22.546 euro, iar mașina este dezvoltată împreună cu carosierul Romturingia.
Versiunea de serie Dacia Pick-up este un model bazat pe unul dintre cele mai iubite SUV-uri din România, reinterpretat pentru cei ce iși doresc un plus de utilitate și versatilitate în activitățile profesionale, potrivit Dacia.ro
Dacia Duster Pick-up impresionează prin garda sa la sol de 22,4 cm precum și prin spațiul util al benei. Împreună cu motorizarea eficientă Blue dCi 115 4WD. Duster Pick-Up este un partener de încredere în special pentru activitățile profesionale unde spațiul de depozitare util este un criteriu important.
Foto: Dacia.ro
Folosește spațiul flexibil de depozitare pentru a încărca până la 500 kilograme. Forma special gândită a benei precum și deschiderea largă a oblonului îți permit să accesezi cu ușurință această zonă.
Foto: Dacia.ro
Mulțumită materialului spațiului de încarcare ales cu atenție, bena Pick-Up-ului poate fi curațată cu ușurință pentru o nouă zi de muncă.
Foto: Dacia.ro
Mașina are o benă cu lungimea de 1,65 metri, capabilă să preia o sarcină utilă de până la 500 kg, relizată din materiale compozite, pe o structură metalică.
Duster Pick-Up dispune de o motorizare Blue dCi de 115 CP, (motorină). Datorită cuplului maxim de 260 Nm la 2000 rot./min, această variantă de propulsie este adaptată oricărui regim de exploatare – în sarcină, la drum întins sau pe teren dificil. Consumul este de 5,02 litri/100 km în ciclu urban și de 4,93 litri/100 km în ciclu mixt.
Versiunea Duster Pick-Up este disponibilă în culoarea Blanc Glacier și este echipată cu jante din aliaj de 16”.
La modelului standard, există dotări precum airbag-uri frontale și laterale pentru șofer și pasager, ABS cu repartitor electronic al forței de frânare, ESP și funcție anti-derapare, sistem de asistență la demarajul în rampă, sistem de asistență la coborârea pantei.
Vehiculul beneficiază de toate elementele de siguranţă aflate în dotarea modelului standard, printre care airbag-uri frontale şi laterale pentru şofer şi pasager, ABS cu repartitor electronic al forţei de frânare, ESP şi funcţie anti-patinaj, sistem de asistenţă la demarajul în rampă, sistem de asistenţă la coborârea pantei.
Dimensiuni:
Lungime : 4 341 mm Lățime : 1 822 mm (2 052 mm cu oglinzile retrovizoare)
Înălțime : 1 678 mm Ampatament : 2 673 mm
Gardă la sol gol : 224 mm
Lungimea de încărcare a benei: 1 650 mm
Volumul util al benei : 1 000 litri Sarcina utilă: 500 kg
Foto: Dacia.ro
Această lansare are loc în contextul în care Dacia a marcat de curând o premieră. Este vorba despre primul model electric – Dacia Spring.
Dacia Spring va fi asamblată în aceeași uzină Dongfeng Renault din Hubei, China și va fi importată în Europa. Spring devine astfel primul model Dacia care va fi produs în Asia.
Oficialii Dacia spun că producția în China aduce un avantaj deoarece țara asiatică are un ecosistem foarte dezvoltat pentru mașini electrice și va permite importul rapid către Europa.
Dacia Spring are un motor electric de 44 decai putereși un cuplu maxim de 125 Nm, iar viteza maximă este de 125 km/h.
Între timp,bateria Li-Ion are o capacitate de 26.8 kWh care asigură oautonomiemixtă de 225 de kilometri, în timp ce autonomia în regim urban este de 295 de kilometri.
Bateria mașinii poate fi încărcată în mai puțin de o oră la utilizarea unui stații de încărcare cu curent continuu (DC) cu până la 30 kW.De asemenea, bateria poate fi încărcată și la stații de încărcare cu curent alternativ (AC) cu până la 6.6 kW. Prin urmare, încărcarea până la 100% la un wallbox de 7.4 kW (caz în care bateria „trage” curent cu 6.6 kW), durează mai puțin de 5 ore.