Grupul auto german BMW, care regrupează mărcile BMW, Mini și Rolls-Royce, se pregătește să treacă în 2014 pragul de două milioane de vehicule vândute într-un an, relatează Reuters.
BMW, cel mai mare constructor mondial de automobile de lux, a informat miercuri că luna trecută vânzările sale au crescut cu 7,6% până la 188.342 de unități, ceea ce duce numărul total al vehiculelor vândute în primele 11 luni până la 1,902 milioane, în creștere cu 7,1% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
”Creșterea vânzărilor înregistrată pe întreg parcursul anului a continuat și în luna noiembrie. În prezent putem fi siguri că ne vom atinge obiectivul de a vinde peste două milioane de vehicule până la finele anului, un nou record pentru BMW Group”, a declarat Ian Robertson, director de vânzări și marketing la BMW.
Cel mai bine vândut model al BMW în primele 11 luni a fost Seria 3 cu 432.064 unități comandate, urmat de Seria 5 cu 340.423 de unități. De asemenea, cererea clienților pentru SUV-urile BMW a continuat să crească în condițiile în care vânzările de X5 au crescut cu 34,7% până la 131.425 de unități.