Din cauza epidemiei de COVID-19, un procentaj de 38% de americani nu ar mai cumpăra bere Corona „sub nicio formă” şi alţi 14% au indicat faptul că nu ar comanda-o în public, se aratăîntr-un sondaj efectuat recent de „5W Public Relations” şi citat de CNN.
Rezultatele din acest prim-sondaj au fost confirmate de un altul, efectuat de „YouGov„, care arată că potenţialul de vânzări al berii Corona, în rândul americanilor, este cel mai scăzut din ultimii doi ani.
Tendinţe similare au putut fi observat încă din februarie, atunci când printre cele mai populare căutări pe internet s-a numărat combinaţia „corona beer virus” (în traducere, „virusul berii Corona”). Între timp, acest gen de căutări a scăzut.
Cu toate acestea, compania s-a arătat optimistă în privinţa vânzărilor, precizând că: „clienţii noştri înţeleg că nu există nicio legătură între virus şi afacerea noastră”.
„Vânzările de Corona rămân foarte mari şi apreciam susţinerea de care beneficiem în continuare din partea fanilor noştri. Reclamele noastre cu Corona se înscriu în campania pe care am desfăşurată în ultimii 30 de ani”, a declarat Stephanie McGuane, un purtător de cuvânt al companiei.
Epidemia de COVID-19 a venit şi într-un moment în care compania şi-a lansat un nou produs şi pentru a cărui promovare a fost pregătit un buget de 40 de milioane de dolari.
Vânzările companiei Corona se bazează foarte mult pe clientela americană, prin urmare, orice evoluţie negativă pe acea piaţă este în măsură să-i afecteze vânzările.