După ce McDonald’s Corp şi-a închis restaurantele ruseşti în martie, ruşii vor fi trataţi de anul viitor cu o alternativă la Big Mac numită Big Hit. Succesorul lanţului american de fast-food-uri este numit Vkusno & Tocika, ce s-ar treaduce prin „Gustos şi atât”, relatează Reuters.
Lanţul rusesc de fast-food-uri a transmis luni că Big Hit va fi completat cu un sos nou și va fi disponibil din februarie, împreună cu un produs similar cu Happy Meal al McDonald’s, comercializat sub numele ”Kids’ Combo”.
McDonald’s şi-a închis restaurantele ruseşti vânzându-le unui licenţiat local, Alexander Govor, care a dezvăluit noul brand în iunie.
CEO-ul Vkusno & tocika, Oleg Paroev, a declarat că noua companie a depăşit problemele lanţului de aprovizionare şi îşi creşte cota pe o piaţă dominată în mod tradiţional de lanţuri străine.
Există însă restricţii privind culorile şi produsele pe care Vkusno & tochka le poate folosi: nu mai poate servi Big Mac-uri şi nici nu mai poate folosi sosul în stil McDonald’s, a explicat Paroev.
”(The Big Hit) are propriul sos şi o compoziţie uşor diferită, un aspect diferit al ingredientelor, dar din punct de vedere al calităţii şi al gustului este foarte bun. Sperăm că consumatorii ruşi vor aprecia Big Hit-ul şi că va deveni la fel de mult un simbol al lui Vkusno & tocika, pe cât Big Mac-ul este un simbol al McDonald’s”, a spus Paroev.
De la achiziţionarea restaurantelor McDonald’s din Rusia, Govor a preluat atât afacerealocală a companiei finlandeze de ambalaje Huhtamaki cât şi o firmă de logistică, ce urmează să fie redenumită ”Logistică şi atât”.
Recent, acesta a transmis că Vkusno & tochka ar putea încerca să găsească un partener care să producă jucării pentru pentru Kids’ Combo, care în prezent include o carte gratuită.
Vkusno & tochka şi producătorul de carne Miratorg au convenit să construiască o fabrică, în 2023, pentru a furniza lanţului chipsuri şi produse de cartofi după ce unele restaurante au fost nevoite să elimine cartofii prăjiţi din meniul de anul acesta, din cauza unei penurii: ”Am fost pur şi simplu forţaţi să facem asta. Am căutat parteneri pentru că unii dintre furnizorii noştri, inclusiv de cartofi, şi-au dublat preţurile din februarie până astăzi”, a precizat managerul.