Netflix anulează serialul animat Pearl, creat de Meghan Markle. Care sunt motivele pentru care compania a luat această decizie

Netflix anulează serialul animat Pearl, creat de Meghan Markle. Care sunt motivele pentru care compania a luat această decizie
Netflix anulează serialul animat Pearl, creat de Meghan Markle. Foto: Hepta.ro

Netflix a anunțat că renunță la serialul animat „Pearl”, creat de Meghan Markle, în încercarea de a reduce costurile. Serialul, care a fost anunțat anul trecut, este unul dintre numeroasele proiecte la care renunță gigantul de streaming.

Luna trecută, Netflix anunțat o scădere bruscă a numărului de abonați și a avertizat că alte milioane de utilizatori sunt gata să părăsească platforma de streaming. Din acest motiv, valoarea de piață a companiei a scăzut cu aproximativ 50 de miliarde de dolari, potrivit BBC.

Serialul creat de Meghan Markle nu va mai apărea pe Netflix

Archewell Productions, compania fondată de ducii de Sussex, a anunțat anul trecut că Meghan va fi producător executiv al serialului animat „Pearl”. Acesta se concentra pe aventurile unei fete de 12 ani, care este inspirată de femei influente din istorie.

Netflix a confirmat, totuși, că va continua să lucreze la o serie de proiecte cu Archewell Productions, inclusiv un serial documentar numit „Heart of Invictus”.

Serialul se va concentra pe sportivii care concurează la Jocurile Invictus, un eveniment sportiv dedicat militarilor răniţi în teatrele de operaţiuni şi fondat de prinţul Harry.

Numărul abonaților Netflix a scăzut pentru prima oară în ultimul deceniu

Gigantul global de streaming Netflix a raportat o scădere a numărului de abonați, fiind vorba despre cea mai mare din ultimul deceniu. Totodată, acțiunile companiei au înregistrat o scădere de 23%. Compania a prezis o scădere și mai mare în cel de-al doilea trimestru.

În primul trimestru al acestui an, compania a pierdut 200.000 de abonați, în ciuda creșterii de 2,5 milioane de abonați pe care o estimase. Totodată, decizia de a suspenda accesul cetățenilor din Rusia a condus la pierderea a peste 700.000 de abonați.

În prezent, Netflix are  221,6 milioane de abonați, însă companie are o previziune sumbră cu privire la trimestrul al doilea. Prognozele gigantului arată că va pierde aproximativ două milioane de abonați în următoarele luni, deși o serie de seriale extrem de populare au revenit pe platformă.

Urmăriți B1TV.ro și pe