Dieta care a ajutat-o pe Cristina Șișcanu să arunce 27 de kilograme și să arate excepțional

Dieta care a ajutat-o pe Cristina Șișcanu să arunce 27 de kilograme și să arate excepțional
Foto: Instagram

Cristina Șișcanu a făcut o transformare radicală după ce a slăbit 27 de kilograme. Vedeta a dezvăluit metoda prin care i-a reușit să ajungă la formele de invidiat.

Jurnalista spune că a ținut o dietă, dar nu s-a înfometat și nici nu s-a simâit tentată să consume anumite produse, menționează SpyNews.

„Aoleu, Doamne, toată lumea mă întreabă cum am slăbit! Într-adevăr, m-am îngrășat foarte mult în perioada sarcinii, 25-26 de kilograme, dar m-a ajutat să slăbesc alăptatul. Alăptând slăbești! Organismul consuma în medie cam 500 de calorii pe zi producând lapte. Așa că din start poți să mănânci o ciocolată mare de 500 de calorii, dacă alăptezi, pentru că nu se depune.

Prima etapă presupune detox-ul, apoi urmează un regim alcătuit din toate grupele de alimente. Am slăbit 5 kg în două săptămâni și jumătate fără să simt foame sau poftă”, spunea Cristina Șișcanu.

Regimul alimentar al vedetei

La micul dejun Cristina Șișcanu consumă – 35g cereale integrale +250 ml de lapte 1,5% grăsime sau 250 ml de iaurt 2% grăsime; – 1-2 ouă + 1 avocado (sau o legumă) + 75 g de brânză (nu grasă) sau 100 g de ton in suc propriu. Varianta alternativă este – 50 g carne fiartă sau o cutie de brânză cottage 2% grăsime + o leguma + 2 felii de pâine integrală sau – 1-2 ouă și 1 avocado (sau o altă legumă) cu 75 g de brânză, dar nu grasă ori- 100 g de ton în suc propriu.

Am voie şi două felii de pâine cu roşii sau cu ardei gras. Se bea: cafea cu lapte 1.5% grăsime, ceai de soc, ceai verde (fără zahăr) și apă”, spunea ea.

La gustare sunt admise maxim 200 g de fruct (nu struguri, nu banană).

Prânzul constă din – 150 g carne de pui sau de curcan sau de vita la grătar sau la cuptor fără ulei + 200 g salata de crudități fără ulei ori – 200 g de peste la grătar sau la cuptor fara ulei + 200g de legume (nu cartofi!) la grătar sau la cuptor sau la abur fără ulei SAU + 125 g orez sălbatic și 300 ml ciorba/supa (să nu aibă cartofi și nu rădăuțeană) + 50 g de crutoane.

Cina vedetei include – Salata asortata cu 200 g de brânză light sau carne (fiarta sau grătar) sau peste (grătar sau la cuptor) bucatele +10-12 măsline + 125 g legume asortate; 200 g de mămăligă + 125 g de brânză (nu grasă, de ex. telemea light); 135 g penne integrale + brânză rasă light (telemea sau mozarella) „Varianta mea preferată”, a punctat Cristina Șișcanu, pe site-ul ei.

Urmăriți B1TV.ro și pe
Ultima oră
20:40 - Severodoneţk este „în întregime ocupat de ruşi”, a anunțat primarul oraşului ucrainean
20:13 - Ministrul ucrainean de Externe: Tot ce-i rămâne Rusiei e să scuipe ameninţări. Își arată slăbiciunea / Noi suntem alături de Moldova prietenă pentru candidatura la UE
19:46 - Protest la Munchen înainte de Summitul G7: Mii de persoane au manifestat împotriva schimbărilor climatice și a războiului (VIDEO)
19:21 - Robert Glință, locul 4 la proba de 50 de metri spate, la Mondialele de Natație
19:06 - Grav accident în Capitală: Două maşini şi un troleibuz s-au ciocnit pe Calea Văcărești. Unul dintre autoturisme a ajuns pe linia de tramvai
18:54 - „Make Colţea great again!”, sloganul noului manager al Spitalului Colțea. Prioritățile medicului Bogdan Furtună: „Pacienții așteaptă de la noi un act medical de calitate, condiții decente și empatie”
18:25 - Horoscop Alina Bădic pentru săptămâna 26 iunie – 2 iulie. Berbecii sunt norocoșii zodiacului și li se permite o expansiune cu totul și cu totul ieșită din comun (VIDEO)
18:00 - Boris Johnson se teme că Ucraina va fi obligată să încheie o pace „rea” cu Rusia: Dacă Putin câștigă, vom suferi „un dezastru economic pe termen lung”
17:25 - Reacție la decizia-șoc din SUA: Guvernul francez vrea să înscrie dreptul la avort în Constituţie: „Pentru toate femeile, pentru drepturile omului, trebuie să gravăm asta în piatră”
16:50 - O destinație preferată de turiști: Lacul din România în care poţi face o baie rece, dar şi caldă în acelaşi timp