Șeful BMW spune că Tesla nu este o marcă de lux din cauza calității inferioare și a fiabilității

Șeful BMW spune că Tesla nu este o marcă de lux din cauza calității inferioare și a fiabilității
BMW X1 va avea versiune 100% electrică. BMW / Pixabay

În februarie, CEO-ul Bavaria, Oliver Zipse, și-a exprimat reticența ca Tesla să-și păstreze coroana de vânzări în segmentul autoturismelor electrice, din cauza concurenței din ce în ce mai acerbe. Seful BMW este greșit până acum, având în vedere că Model 3 a fost cea mai bine vândută mașină în Europa, în septembrie, arată publicația europe.autonews.com

„Tesla nu face chiar parte din segmentul premium”

În timpul unei conferințe condusă de cotidianul german Handelsblatt, CEO-ul BMW, Oliver Zipse, a declarat că „unde ne deosebim este standardul nostru în ceea ce privește calitatea și fiabilitatea”. El a continuat menționând „avem diferite aspirații privind satisfacția clienților”. De parcă nu ar fi fost suficient, Zipse a făcut o declarație mai directă: „Tesla nu face chiar parte din segmentul premium. Ele cresc foarte puternic prin reduceri de preț. Nu am face asta, deoarece trebuie să reziste distanța.”

Tesla atinge un nivel record

Hertz spune că Tesla a început deja să livreze mașini în flota sa de închiriere, chiar dacă CEO-ul Tesla, Elon Musk, a scris pe Twitter că producătorul auto nu a semnat încă un contract cu compania. În urma cererii Hertz, prețul Tesla în cadrul bursei de valori s-a ridicat cu 4% în câteva ore.

Cifrele de vânzari ale celui mai mare producător de mașini electrice au depășit anul precedent, chiar dacă construcția fabricii din Texas este încă în desfășurare.

Tesla a înregistrat cel mai mare câștig net din istoria sa, 1,62 miliarde de dolari în al treilea trimestru, depășind vechiul său record de 1,14 miliarde de dolari, stabilit chiar în al doilea trimestru al acestui an.

Urmăriți B1TV.ro și pe